O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 19 grudnia 2018

Lampiony dwa



Na świąteczny stół powstały u mnie lampiony zrobione ze słoików. Słoiki pokryłam białym gesso i nakleiłam na nie wykrojnikowe wycinanki. Z jednej strony znalazł się wianek, a z drugiej szopka. Całość wykończyłam złotymi kamykami.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Cudne lampioniki, pięknie się prezentują świecąc :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe lampiony, dzięki za podpowiedź.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na zrobienie lampionów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taki pomysł na ozdobienie świątecznego stołu.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest ten moment, kiedy zaluje, że nie mam maszynki i wykrojnikow :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak niewiele trzeba, żeby powstały super lampiony :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie proste i śliczne lampiony, super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne lampiony :) prosta i szybka ozdoba stołu lub na parapecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełne ciepła - nie tylko w tym oczywistym znaczeniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...