O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 18 grudnia 2018

Świąteczny wianek



W ubiegłym roku mojej Mamie spodobał się wianek, który zrobiłam bardzo dawno temu. Miała go sobie zabrać, ale zapomniała. Wianek został u mnie, a dla Niej zrobiłam inny.
Styropianową bazę okleiłam skrzącym sie białym łańcuchem choinkowym (taki biały wcale nie jest łatwo kupić, ja znalazłam jeden w Biedronce). Z gałązek ze starej choinki, złotych bombek i czerwonych jabłuszek zrobiłam odpowiednią kompozycję. Jej centralnym elementem jest laleczka/skrzacik umieszczona na "kryształowej" śnieżynce.













Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...