O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 17 stycznia 2019

Box na Chrzest Święty



Dawno nie robiłam box'a. Nie było bowiem okazji.
A Chrzest Święty jest ku temu dobrą okazją.


Wieczko ozdobiłam białym papierem w delikatny złoty wzór. Na wieczku znalazł się digi-stempel od Agi Sadza Borysewicz. Dodałam jeszcze wydrukowany napis z imieniem i datą. Całość ozdobiłam kwiatami i perełkami w płynie. A na brzegach wieczka znalazła się koronka i  wstążka.





 






Środek okleiłam papierem Flower Harmony 05 marki Altair Art. Główną ozdobą na środku jest łóżeczko i klęczący przy nim modlący się aniołek. Nie mogło obyć się też bez kwiatów.


Na bocznych ściankach umieściłam życzenia, białą szatkę i różaniec.





Łóżeczko ozdobiłam koronką i  wstążką.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Pięknie zaprojektowany i wykonany każdy element tego pudełka. To będzie wspaniała pamiątka takiej uroczystości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny piękny box! Ślicznie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ozdobiony box będzie miłą pamiątką

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny box :) bardzo ładnie go ozdobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, bardzo delikatny box :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny box, świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Box wykonany z sercem, będzie wspaniałym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, cudnie. Urzekło mnie łóżeczko 💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko, wprawdzie chwilę mi zajęło nim się zorientowałam, że na lewym skrzydełku jest różaniec, ale patent świetny!
    P.S. Najpierw przejrzałam zdjęcia, później poczytałam...
    P.S. 2 też lubię te kolekcję Altair art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...