O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 18 stycznia 2019

Grudniownik 2018 - efekt końcowy


Nadszedł czas na pokazanie mojego pierwszego grudniownika. Po uzupełnieniu wyszedł z niego nie lada grubasek. Dzieła innych dziewczyn możecie zobaczyć na Rogatym blogu.

Moje comiesięczne zmagania znajdziecie TUTAJ.

W całości jest zrobiony z papierów z kolekcji Festive Bells marki Altair Art.




Grudniownik nie mógł się obyć bez okładki. Prostej i na temat.


Wprowadzeniem do całości jest kalendarz z Rogatym.


2. Adwent - ze zdjęciem wieńca adwentowego z mojej parafii


3. Symbole i tradycje adwentowe - w kieszonce znalazły się opisy zwyczajów i symboli


4. Roziskrzony Rybnik - na zdjęciach znikoma część ozdób z centrum miasta


5. wiąteczna korespondencja - znaczki pocztowe pochodzą z kilku otrzymanych przesyłek, a w kieszonce nadania listów poleconych


6. Mikołajki - zdjęcie jednego takiego słodziaka


7. Świąteczne czytanie - ze względu na wzrok ma bardzo duże problemy z czytaniem, więc korzystam z książek w wersji czytanej


8. Ciekawe inspiracje - takie słodkie ozdoby świąteczne znalazłam


9. Świąteczne menu - co roku przed Świętami spisuję, żeby o niczym nie zapomnieć


10. Ciasteczka - w tym roku nie piekłam, ale dostałam - pychotka


11. Kolędy - bardziej słuchamy niż śpiewamy - tutaj fragment mojej ulubionej


12. Zwyczaje - na tagach spisałam nasze świąteczne zwyczaje


13. Pogoda - tutaj zwoje miejsce znalazła przegródka z gwiazdka, a w kieszonce znalazła się legenda pogodowa (na każdej karcie jest znacznik pogodowy)


14. Zawieszki do prezentów - tak byłam zakręcona, że nie zrobiłam zdjęcia wszystkich zawieszek, które sama zrobiłam, ostały się tylko te trzy z naszych prezentów


15. Zwierzęta - tutaj wylądowały reniferki


16. Lista prezentów - spis co i ile kupić


17. Wymianka - zdjęcie tego co dostałam, a w kieszonce etykieta adresowa z paczki


18. Uczucia - to taki mój mały sekrecik


19. Kreacja na ten dzień - zdjęcie z kawałkiem mojej spódnicy i kolczykami


20. Choinka - jedna zielona i jedna biała


21. Karp czy inna ryba? - zdjęcie własnoręcznie oprawionych karpi (sama ich nie zabijałam) oraz kilka przyklejonych łusek


22. na stole, pod stołem - zdjęcie z przygotowanymi nakryciami


23. Świąteczny dom - wianek na drzwiach (i nie tylko) musi być


24, Wigilia - zdjęcie stołu i opłatków


25. Boże Narodzenie - tutaj znalazła sie przekładka z szopka i zdjęcie naszej domowej szopki


26. świąteczny luz - na zdjęciu rodzinka zajęta jest nową grą planszową


Całość wieńczy końcowa okładka.
Na Rogatym blogu były również tematy poświąteczne, ale ja swoja bazę przygotowałam do 26 grudnia.


Dziękuję tym, którzy dotrwali do końca.
A tak mój pierwszy grudniownik prezentuje się z góry.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. O właśnie byłam ciekawa Twojego grudniownika, jak wyszedł w całości ...ooo i jest przepiękny!Będzie super pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny album grudniowy. Świetna pamiątka ale i na tyle uniwersalny, że można go aktualizować i uzupełniać. Ja nie podjęłam się tego wyzwania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Mega robotę zrobiłaś :) cudny jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega :) Fajny grubasek wyszedł - piękna pamiątka :)
    Ja muszę moich chłopaków pogonić, aby skończyli nasz grudniownik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pokaźny grudniownik a uzupełniony robi wrażenie :) Super

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna pamiątka i faktycznie - niezły grubasek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie super pamiątką ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pamiątka. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wpw, ile pracy, piękny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...