O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 20 stycznia 2019

Dzień Babci x2



Jutro Dzień Babci. Mój prawie dorosły Syn nadal cieszy się obiema Babciami. I zawsze pozostanie Ich Wnuczusiem (tym pierwszym).
Nie może więc obyć się bez kartek. Mama zrobi, a On wypisze i podaruje.


Babcie dostana prawie identyczne kartki. Powstały z papierów Cosmic Dust/The Big Bang Echo i z małego bloczka The Beautiful Moments marki Altair Art. Dodałam słodki digi-stempel od BloomCraft ozdobiony serwetkami i kwiatami. Stemple ozdobiłam jeszcze perełkami w płynie.


I trochę szczegółów.












Babcie na pewno się ucieszą.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...