O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 26 stycznia 2019

Kalendarz ścienny


Od grudnia odbywam staż w Integracyjnym Klubie Aktywnych. Mam tam okazje zarażać świetnych i kreatywnych Seniorów moją pasję do rękodzieła. Swego czasu robiliśmy takiego typu kalendarzyki.
Przygotowując materiały do nich wydrukowałam kalendarz na ten rok w formacie A4 w rozbiciu na poszczególne miesiące. Szkoda było mi wyrzucać ten wydruk i tak powstała koncepcja kalendarza ściennego do IKA.


Kalendarz powstał na bazie kwadratowej, sztywnej tektury. Okleiłam ją porwanymi pasami dwóch rodzajów papieru.


Napis powstał z kleju na gorąco. Litery napisałam na papierze do pieczenia. Po ich wyschnięciu i zdjęciu z papieru pokryłam je białym gesso. Następnie w ruch poszły woski od APScraft: turkusowy, jasnozielony, niebieski, srebrny i złoty. Woskami wzbogaciłam również motyle.



No to jeszcze zostało mi ozdobienie całości kwiatami i motylami. Wycięłam je z papierów z kolekcji Sunrise marki Altair Art. Każdy pasek materiału można wykorzystać. Trochę się nadziurkowałam, ale myślę, że było warto.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Bardzo lubię pracować z Seniorami. Nie dość, że miło to jeszcze wiele się można dowiedzieć. Miałam przyjemność pracować z nimi w dziennym Domu Seniora.
    A kalendarz piękny ☺️

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz prezentuje się cudnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te skupiska kwiatków, a napis jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z marka Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny i niepowtarzalny kalendarz :)
    Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, fantastyczny! Co tam dziurkowanie, przyklejanie tych kwiatuszków ręcznie! To jest coś! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca zachwyca mnie ilość kwiatów 😍 super pomysł, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się nawycinałaś! Ale było warto , super wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  9. I w ten sposób każdy dzień 2019 roku będzie kojarzył się pozytywnie dzięki temu ukwieconemu kalendarzowi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł i fajny kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...