O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 27 stycznia 2019

Rogate mapkowanie - styczeń



Niedawno świętowaliśmy Boże Narodzenie, a na Rogatym blogu już rozpoczął się kolejny sezon robienia kartek świątecznych przez cały rok. W tym roku będą to kartki tworzone według mapek.


W styczniu Inka zaproponowała prosta, a zarazem dającą pole do popisu mapkę.

A ja tak się rozpędziłam, że do tej mapki powstały aż cztery kartki. Dzisiaj przedstawiam dwie z nich.


Do zrobienia kartek wykorzystałam dwie świąteczne kolekcje. Połączyłam tutaj papiery Świąteczne koty 03, Świąteczne koty 04 i Świąteczne koty 12 marki Skarbnica Pomysłów z dodatkami do wycinania z kolekcji Festive Bells marki Altair Art.















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki :) Ja też dołączyłam do zabawy na Rogatym , bo bardzo lubię mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne karteczki, pomysłowe cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszły. Mnie też spodobała się ta mapka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo klimatyczne kartki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna, mobilizująca zabawa. Zwłaszcza, jeżeli wysyła się dużo kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę - nie widać zmęczenia po całym sezonie! Dobrze! niech nam starczy tej energii na cały nowy mapkowy rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki :) bardzo dobrze oddałaś mapkę

    OdpowiedzUsuń
  9. O już na święta? Fajna mapka i karteczki, może dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Moje jeszcze się robią. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...