O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 28 stycznia 2019

Wielkanoc 2019 (1) (1940)


Czas mknie nieubłagalnie. Postanowiłam więc nie dać się zaskoczyć i być przygotowana na Wielkanoc.
Tym samym rozpoczynam sezon kartek wielkanocnych.


Jako pierwszą przedstawiam Wam prostą kartkę na bazie papieru Holy Mountains - 07/08 - motywy góralskie marki Altair Art. Dodałam piękną tekturkę od I Kropki i trochę srebrnych elementów.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Piękna! Szalenie mi się poda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, taka inna, bardzo wymowna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna karteczka, bardzo podoba mi się papier kwiatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, tektura bardzo ładnie prezentuje się na motywie róż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie tekturki i tego wyrazistego papieru

    OdpowiedzUsuń
  6. To już? wielkanocne kartki robicie? Ja jeszcze w powijakach... jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nawet nie myślę o wielkanocnych kartkach, a tu proszę... Piękna kartka z piękna tekturką.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj już?? Ja jeszcze nawet nie pomyślałam o nich. Piękna kartka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...