O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 3 marca 2019

W dniu ślubu



Nie było okazji, to dawno nie robiłam kartek ślubnych. A jakby nie patrzyć to bardzo fajny temat.
Przedstawiam prosta kartkę z Młodą Parą na sercu w towarzystwie zwijanych kwiatuszków.


Kartka powstała z papierów marki Altair Art: The Beautiful Moments 03, Tchnienie Wiosny 12 i Jungle/Meadow. Stali bywalcy mojego bloga na pewno się nie zdziwili tym faktem.




Kompozycję kwiatową uzupełniłam gałązkami fasoli i listkami czereśni od APScraft. Tekturkę z Młodą Parą i brzegi serca pokryłam woskiem kameleon białe złoto. Całość dopełniłam perełkami.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Super prezentują się te zwijańce, sama robiłaś te kwiatki?
    Fajnie a przedostatnim zdjęciu uchwyciłam złocenie tej pary, wcześniej zupełnie nie było tego widać...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna! Bardzo mi się podoba kompozycja, dodatek wosku i kwiatuszki. Ale się nazwijałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam pastelowe prace, śliczna kartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Cudne kwiaty i tekturka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka piękna kartka. Super kwiatki zrobiłaś. Dziękuje za wspólna zabawę z produktami Altair Art. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i elegancka kartka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, podoba mi się kompozycja i te zwijane kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i świetne kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...