O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 2 marca 2019

Rogate małe formy - luty



W tym roku na Rogatym blogu robimy kartki świąteczne co drugi (nieparzysty) miesiąc. W miesiące parzyste powstają małe formy w świątecznym klimacie.


W lutym powstają scrapuszka, czyli małe notesiki z karteczkami w środku.


Mój notesik powstał na srebrnej bazie, którą okleiłam świątecznymi papierami ze Skarbnicy Pomysłów. Wykorzystałam arkusze: Świąteczne koty 06, Świąteczne koty 10 i Świąteczne koty 13.
Co prawda koty na okładce się nie znalazły, ale zagościł na niej przeuroczy miś.
Dodałam jeszcze wstążke i całość gotowa.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...