O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 12 czerwca 2019

15. Rocznica Ślubu



Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie szczególnej kartki. Kartka z okazji 15. Rocznicy Ślubu miała zawierać zdjęcie Młodej Pary ze ślubu.


Postanowiłam zdjęcie wkomponować w papier Nightfall 05 marki Altair Art. Delikatny, kwiatowy wzór lekko łagodzi intensywność granatu i kolorowych kwiatów z drugiej strony papieru.
Na kartce znalazły sie foamiranowe kwiaty wycięte wykrojnikami nasturcja mała od APScraft.
Nie mogło tez zabraknąć okolicznościowego napisu i kryształowych elementów w postaci mini-kwiatuszków i ozdobnych szpilek. No bo przecież to kartka na Kryształową Rocznicę Ślubu.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...