O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 14 czerwca 2019

Dla mojego Taty (2020)


Już za niedługo będzie Dzień Ojca. Z tej okazji przegotowałam kartkę dla swojego Taty.
Jednocześnie posłużyła mi ona jako przykład na warsztatach dla dzieci z Klubu 17-tka, które odbyły się w środę w IKA.


Napis jest nieco okrojona (przeze mnie) wersją digi-stempelka stworzonego przez Novinkę.







I krótka relacja z warsztatów. Seniorzy z IKA przygotowali kwiatki i powycinali pozostałe elementy do stworzenia kartek. Większość elementów wycinaliśmy z papierów marki Altair Art.
Dzieci z Klubu 17-tka przyniosły ze sobą wydrukowane napisy okolicznościowe i wielki zapał do pracy. Powstały kartki nie tylko z okazji Dnia Ojca, ale też dla Mam, Babć i Dziadków.
Wiele kartek zostało ozdobionych też w środku, a nawet z tyłu.






















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. każda z kartek jest wyjątkowa

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja praca to genialny dowód na to, że da się zrobić męską kartkę z kwiatami (i że wcale nie odejmują jej one męskości)!
    A warsztatowicze też bardzo utalentowani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka Doroto. Widać, że warsztaty udane :) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka - i widać, ze warsztaty udane, powstały piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. I jacy zaangażowani warsztatowicze!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...