O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 28 czerwca 2019

Kwiatowa moc życzeń



Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę, która powstała z papierów marki Altair Art.
Pocięłam tutaj papiery 15x15 cm: Dreams Come True 02 zielony, Nightfall 02, Nightfall - arkusz z elementami do wycinania i Nightfall 12. Całość uzupełniłam świecidełkami.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Cudownie kwiatowa ...magia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka w cudownych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, letnia i kwiecista karteczka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, letnia karteczka <3 cudnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kolorowa praca, takie lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna jest ta kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna! Piękne koloru i taki letni, upalny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale kolory 💕 radosna kartka 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka radosna. Dziękuje za wspólna zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak letnia, pełna kwiatów łąka... A ja uwielbiam takie widoki... :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...