O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 31 lipca 2019

Motyl



Na majowym Zlocie w Katowicach kupiłam sobie na stoisku Agaterii motylową bazę. No i ozdabiałam go etapami. Wreszcie nabrał ostatecznego kształtu i wyrazu.


Najpierw bazę pokryłam białym gesso od APScraft. Potem w ruch poszły kredowe farby w pastelowych kolorach (róz, ecru i błękit).
Brakowało mi jednak jakiejś struktury na tej pracy. I tak znalazł się na niej bandaż gipsowy.
Wszystko musiało dobrze wyschnąć.
Potem jeszcze raz użyłam farbek, żeby zamalować gipsową fakturę.
Wtedy też całości nadałam lekkiego błysku woskami od APScraft (białym złotem, fioletowym i białą perła). I w takiej formie motyl przeleżał przez jakieś 2,5 miesiąca.


Leżał ten motyl i leżał i na mnie spoglądał z rogu biurka. No i postanowiłam go jednak skończyć.
Ułozyłam niewielką kompozycje z kwiatów, a gdzieniegdzie dodałam różowe krople akrylowe i kryształowe mini-kwiatuszki od APScraft.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...