O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 września 2019

Boże Narodzenie 2019 (1)



Boże Narodzenie zbliża się wielkimi krokami. Chociaż niedawno zaczął się kolejny rok szkolny, ja robię kartki świąteczne przez cały rok, to postanowiłam przyspieszyć nieco tempo. Zwłaszcza, że wreszcie po 3 latach doczekałam się wyjazdu do sanatorium.


Główną ozdobą tej kartki jest tekturka Matki Boskiej z Dzieciątkiem od I Kropki. Dodałam tez kilka gwiazdek z nieba.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...