O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 6 września 2019

Komunia z kielichem



Kto mnie odwiedza, to wie, że często powstają u mnie kartki w seriach kolorystycznych lub tematycznych.
Dzisiaj przedstawiam Wam więc kolejna kartke na Pierwszą Komunię więtą.


Powstała ona z papierów z kolekcji Ever and Always marki Altair Art: różowego i ecru.



Tym razem główną ozdoba kartki jest kielich wycięty ze złotego papieru, który umieściłam na ażurowej serwetce. Z boku znalazła sie gałązka winorośli i kompozycja z kwiatuszków wyciętych dziurkaczem.
Całość uzupełniłam napisem wyciętym banerkiem M od APScraft i perełkami w płynie.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Śliczna kartka ;) podobają mi się bardzo dziurki imitujące przeszycia

    OdpowiedzUsuń
  2. to już jest sezon na Komunijne? ;) na pewno się przyda! Pozdrowionka serdeczne z KPK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kolejna karteczka, ślicznie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wpadłaś w twórczy szał Dorotko :) Ładna kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetne kwiatuszki - uwielbiam takie maleństwa. Pięknie zdobią kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, coraz piękniejsze kompozycje tworzysz :) pięknie się rozwijasz kochana, tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, Dorotko, jaka tematyczna odmiana! Prawie jak święta w maju. Hihi.
    Śliczna karteczka. Dużo elegancji dodaje to złoto.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka pięknie wygląda z tym kielichem w kolorze złota do tego drobniutkie, delikatne kwiatuszki,fajnie wszystko wygląda

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancka. Najbardziej podobają mi się te kwiatuszki, są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka Doroto. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka, bardzo ładnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wszystko skomponowałaś :) Te malutkie kwiatuszki dodają jej wielkiego uroku!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...