O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 4 września 2019

Komunia z hostią



Do maja co prawda jeszcze daleko, ale ja zrobiłam kartkę z okazji Pierwszej Komunii Świętej.


Kartka jest prosta i po zmianie napisu może przeistoczyć się w zaproszenie.
Tworząc ja połaczyłam papiery z kolekcji Ever and Always marki Altair Art: różowy i ecru.



Ze złotego papieru wycięłam ozdobną hostię i na gałązce winorośli umieściłam kilka kwiatków wyciętych dziurkaczem.


Wydrukowany napis wycięłam banerkiem M od APScraft.


Dodałam jeszcze perełki w płynie i kartka gotowa.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Ojej, już Komunia :)?
    Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka w pięknych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje wszystkie materiały o tematyce komunijnej schowane gdzieś daleko w pudełku na dnie szuflady czekają na następny sezon, może od stycznia coś zacznę... Kartka świetna, uroku dodają jej te małe kwiatki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dorotko, widzę, że wena do Ciebie powróciła ;) Bardzo ładna i delikatna kartka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w najbliższym czasie będę robiła pamiątkę komunii. Coraz wcześniej te pracę, ale to dobrze, nie będzie nawału w ostatnim czasie. Twoja praca cudowna 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna pamiątka :) Wszystko super ze sobą skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca, taka delikatna :) Dziękuje za wspólna zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...