O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 30 września 2019

Kartki urodzinowe dla bliźniaków



Kartki dla bliźniaków zawsze są dla mnie wyzwaniem. Jak zrobić takie same kartki, ale jednak inne.


Do zrobienia kartek wykorzystałam stemple autorstwa Judi Judyty: TEN i TEN. Umieściłam je na papierach Dreams Come True 05 - drewno ciemne i Dreams Come True 04 - drewno jasne marki Altair Art. Dodałam imiona i kartki gotowe.












Kartki zgłaszam na Wyzwanie 50 - Po męsku w Filigrankach.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Świetne są i fajną dobrałaś grafikę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie męskie kartki 😃 ja mam z tym problem 😉 zawsze muszę jakiegoś kwiatka wcisnąć 🤔 dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek, DT Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. Na pewno spodobają się chłopakom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne, superowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały pomysł,niby podobne a całkiem różne

    OdpowiedzUsuń
  6. Świwtne karteczki:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranek:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Bardzo podobają mi się grafiki z kowbojami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna praca. Dziękuje za udział w zabawie z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki! Fajnie, że nie są takie same tylko mają wspólne elementy 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajne, podobne a jednak inne, pewnie tak jak bliźniaki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...