O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 29 września 2019

Męska, gorąca 50-tka...


A dzisiaj przychodzę zaprezentować Wam drugą kartkę urodzinową dla faceta.
Kartka jest dla nauczyciela wf-u. Stad nie tylko odpowiedni digi-stempelek, ale również tekturkowa stalówka.


Kartkę zrobiłam z papieru Nightfall 04 (z małego bloczka) marki Altair Art. Uwielbiam komponować kartki z jednego papieru wykorzystując obie jego strony.



Judi Judyta spersonalizowała dla mnie TEN digi-stempelek.


Na kartkce znalazły się tez potuszowane tekturowe zębatki od SnipArt.


Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 50 - Po męsku na blogu sklepu Filigranki.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Superowa kartka, niesamowicie dopracowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I Kolejna męska kartka fajnie Ci to wychodzi ja z męskimi zawsze mam zagwozdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotko, szalejesz z tymi męskim kartkami ;) Równie fajna, i udana jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna męska kartka , super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Filigranek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie połączyłaś napis z płonącą piłką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna fajna praca. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie trzeba wielu dodatków, aby oddać klimat, super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna kartka, z ciekawie dobraną grafiką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...