O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 20 maja 2020

Kwiatowy Czar (1)


Niedawno w Skarbnicy Pomysłów zakupiłam sobie mały bloczek papierów Kwiatowy Czar od Magicznej Kartki. Spodobały mi się kwiatowe wzory i kolorystyka tych papierów.
No i jak usiadłam, to pocięłam wszystkie 10 arkusików.

Dziś przedstawiam pierwszą  z serii 5 kartek. Są one płaskie i dosyć proste, aby bez problemu mieściły się w standardowych kopertach.


Papiery MK przedzieliłam różowym arkuszem Ever and always 2 - 03 od Altair Art.
Kwiatowy wzór wzbogaciłam dwuwarstwową tekturką (Scrapiniec) potuszowaną na brązowo i żółto oraz napisem.





Gdzieniegdzie dodałam półperełki.


Oprócz papierów, ze Skarbnicy Pomysłów, wykorzystałam bazę kartkową, kosteczki 3d i klej Magik.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Piękna, taka kolorowa! Czy Ty ją tuszowałaś na brzegach jasnym tuszem? Bo tak wygląda i to tak dużo zmienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana:) Śliczna radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna i bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, w pięknych radosnych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. żółte tuszowania nadały kartce wesołości i blasku. Dużo w niej radości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka wyrazista w kolorach, taka ognistą paleta barw, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna w rozkwicie! Bardzo podoba mi się ten żółty kolor.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...