O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 18 maja 2020

Kochanej Mamie



I jeszcze jedna kartka dzisiaj. Tym razem dla Mamy.


Kartka powstała z małych papierów z kolekcji Ever and Always i Ever and Always II marki Altair Art. Tagi wycięłam z arkusza Ever & Always Pastel CVR, a kwiatki z paska ver & Always Pastel 16. Napis znajdował się na pasku Ever & Always Pastel 21.








Oprócz papierów, ze Skarbnicy Pomysłów pochodzi baza kartkowa, kosteczki 3D i klej Magic.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. I znów kolorowo, widzę, że zaczęłaś wycinać kwiatki ja jakoś nie mam do tego cierpliwości ale Tobie to świetnie wychodzi, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolorowa kartka:) A kwiatki faktycznie bardzo ładnie wycięte:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ukwiecona karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę z papierami Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nikogo, kto nie lubiłby róż...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...