O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 11 października 2017

Dla Cienie... (1680)



Ze świątecznych papierów można zrobić kartkę z zupełnie innej okazji.


Moja kartka okolicznościowa powstała z papieru Festive Bells 03 marki Altair Art. Pochodzi ona z najnowszej świątecznej kolekcji Festive Bells. Do jej zrobienia wykorzystałam obie strony papieru.



Kartkę ozdobiłam dużym kwiatem z foamiranu, który umieściłam na podwójnej ramce.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie #10 - Świąteczne papiery, nieświąteczna praca w Skarbnicy Pomysłów.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Powstała bardzo elegancka kartka. Piękny ten kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe zestawienie kolorów :) Piękny kwiatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kwiat, dodaje kartce energii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fajna!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka w ciekawym kwiatem :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...