O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 12 października 2017

Kartki Świąteczne - październik 2017



Kolejny miesiąc i kolejne wytyczne na Rogatym blogu. Już pomału zbliżamy się do końca.
W październiku tematem jest Bogactwo złota, blask srebra.
U mnie z rospędu powstały dwie bardzo podobne kartki.


Pierwsza kartka powstała na wytłaczanym papierze ze wzorem pisma. Z perłowego papieru w delikatny złoty wzór wycięłam szklana kulę i żłóbek. Tło dla nich stanowi srebrny papier o fakturze porysowanego lustra. I jak lustro odbijający świat.
Dodałam jeszcze brokatową gwiazdę i śnieżynki.






Druga kartka również powstała na wytłaczanym papierze. Tym razem tłem są deski.
A kolory tutaj są na odwrót. Perłowy papier ma delikatny srebrny wzór, a tłem jest złoto. Nie mogło zabraknąć odrobiny brokatu.






I jeszcze raz obie kartki razem.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...