O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 października 2017

BN 2017 (19)



Tym razem powstała kolejna doniczka. Tak dla odmiany, aby nie wszystkie kartki świąteczne były kwadratowe czy prostokątne.


Kartkę zgłaszam ma Wyzwanie #103 - Kartka w nietypowym kształcie na blogu 123 Scrapuj Ty!








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Na bogato. Bardzo podoba mi się ta forma kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, taka niespodziewana jak na świąteczną kartkę forma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały format kartki! Pomysłowo,super:) Bardzo serdecznie pozdrawiam -Gosia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka , bardzo ciekawa:) Poprzednie ze żłobeczkai też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszła ta "doniczkowa odmiana" kartki świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, zacna forma kartki. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł z taka forma kartki. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej formy kartki w wykonaniu świątecznym jeszcze nie widziałam, super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...