O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 17 października 2017

Urodzinowi piraci



Macie w domu śnieżne kule? Wspomnienie właśnie takiej kuli skłoniło mnie do kupienia wykrojnika w tym kształcie. Za jego pomocą powstały dwie kartki urodzinowe dla bliźniaków z shaker box'ami.
W ich środku umieściłam piratów od Bloomcraft. Dostęp do tych i innych grafik można uzyskać zapisując się do newslettera.


Kartki powstały z mniejszych i większych ścinków papierów. Do wycięcia kwadracików wykorzystałam papiery marki Altair Art Jungle/Meadow i Cold/Fish Eye z kolekcji Between Night & Day.


A digi-stempelki są od miesz-Anki.



Do shaker box'a wsypałam mikrokulki.











I udało mi się zrobić kartki urodzinowe bez kwiatków.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...