O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 21 października 2017

Ślubnie w fiolecie



Jako przerywnik w robieniu kartek świątecznych powstała ukwiecona kartka ślubna.
Powstała z pięknego papieru Cosmic Dust/The Big Bang Echo marki Altair Art. A do wycięcia listków i gałązek wykorzystałam jasną stronę papieru Jungle/Meadow.



Do ozdobienia kartki wykorzystałam ażurowy / koronkowy wykrojnikbrzegowy. Ale jak zwykle przykryłam go listkami i kwiatkami. Kawałek widać pod napisem.


Główną ozdobą jest tekturkowa Młoda Para. Wykorzystałam też tekturkowy napis.


No i poszalałam sobie trochę z kwiatkami. Są tutaj ich trzy rodzaje. I wszystkie są zwijane.
Uzupełniłam je zieleninką, m.in. listkami czereśni i gałązkami fasoli z APScraft.






Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #59 - Kwiatowo-niejesiennie na blogu Artimeno


- Wyzwanie #25 - WARSTWY, KWIATY, KORONKI na blogu sklepu Od A do Zet (myślę, że udało mi się zawrzeć wszystkie trzy elementy)





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładna, piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja. Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Bardzo ciekawa praca.
    Rewelacyjne, własnoręcznie ukręcone kwiatuchy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kwiaty, które od razu zwróciły moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna kartka i ta kompozycja z kwiatów!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moc kwiatów! Cudnie!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu od A do Zet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna kartka, wspaniałe kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka...ślicznie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna karteczka jak i kwiatuszkil. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam i życzę powodzenia. MargoLa DT sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...