O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 12 grudnia 2015

Pudełko ze zdjęciem




Przed świętami pojawia się u mnie problem z prezentami dla dorosłych. Robimy je sobie według hasła: coś symbolicznego.
W tym roku wymyśliłam, że Teściowa dostanie zdjęcie wnuka w pudełku.
A złote pudełko z przeźroczystą pokrywką miałam z czekoladek.

Pracę zgłaszam na Wyzwanie #12: Świątecznie i niekartkowo w Skarbnicy Pomysłów.



Pudełko trochę ośnieżyłam pastą strukturalną i przestronnie ozdobiłam.

 
Wykorzystałam kilka produktów ze sklepu Essy-Floresy, które dostałam za komentarz miesiąca (papier Christmas Wood, papier Christmas Wishes i tekturkowy napis).


Tekturowe elementy zembossowałam na gorąco białym i złotym pudrem. Wymagało to ode mnie troche zachodu, bo trudno jest tuszować część tekturki.



A ten cudny renifer jest ze sklepu Przydasie Pasjonaty - to część mojej wygranej.



Dodałam jeszcze trochę zimowych wycinanek i uznałam pracę za gotową.



W środku starałam się rozmieścić elementy przestrzennie. A część dekoracji umieściłam na wieczku.


Praca wędruje również na Wyzwanie ekspresowe: Marzenia się spełniają na blogu Altair Art.


Marzenia miałam i mam różne. Jednym z nich, gdy zakładałam rodzinę, było mieć dużą gromadkę dzieci. Niekiedy jednak marzenia spełniaja się inaczej niż tego chcemy. Nie mam gromadki dzieci, ale mam wyjątkowego Syna. O tak zdolnym dziecku nawet nie marzyłam. I jest On więcej niż spełnieniem marzenia.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na prezent :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wyszła "ramka" :) Dziękujemy za udział w naszym wyzwaniu ekspresowym - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła - i pięknie spełnione marzenie :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

      Usuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów. Ciekawa ramka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...