O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 18 maja 2020

Moc pozdrowień i uśmiechów



Serce od Inki z Klonowej stało się inspiracją do zrobienia tej kartki.


Kartka powstała z papierów: zielonego z małego bloczka Ever and Always 2 i kwiatowego papieru z małego bloczka Ever Dream marki Altair Art.
Serce przyozdobiłam kwiatami wyciętymi z TEGO paska, a baloniki pochodzą STĄD. Gałązki fasoli, od APScraft, wycięłam z papieru Ever & Always Pastel 04.



Środki kwiatów uzupełniłam perełkami w płynie. Warstwy uzyskałam dzięki kosteczkom 3d.





Oprócz papierów, ze Skarbnicy Pomysłów pochodzi baza kartkowa, kosteczki 3D i klej Magic.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...