O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 maja 2020

Kwiaty dla Mamy


Mam nadzieję, że już niedługo zaczniemy żyć normalnie. Obecna sytuacja mocno mnie przygnębia. I nawet tworzenie nie przynosi radości.
Niekiedy uda mi się jednak złapać trochę weny i coś tam tworzę.

Dzisiaj przedstawiam prostą kartkę z kwiatami dla Mamy.


Kartka powstała z papierów Sunrise 04 Niebieski i z małego bloczka Ever Dream (TEN wzór) marki Altair Art. Wykorzystałam też TEN pasek do wycinania z kwiatami i balonikami.



Serce jest autorstwa Inki Klonowej.



Wycięte kwiatki ułożyłam na kosteczkach 3d wzdłuż jednego boku serca, a drugi ozdobiłam delikatną gałązką wyciętą z papieru Ever & Always Pastel 04 marki AA.


środki kwiatów wzbogaciłam perełkami w płynie.


Oprócz papierów, ze Skarbnicy Pomysłów pochodzi baza kartkowa, kosteczki 3D i klej Magic.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...