O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 6 czerwca 2020

Adam



Dzisiaj przedstawiam Wam kolejne imię dla wyjątkowego chłopaka. To fan komputerów i elektroniki, który lubi kolor czerwony.


Bazę z Papillon-u pokryłam szarym gesso (powstałym z białego i czarnego od APScraft). Potem nałożyłam na nią czerwoną farbę z lekką domieszka czerni z zestawu od Skarbnicy Pomysłów. Potem białym gesso nałożyłam wzór przez maskę. I całość potraktowałam woskami od APScraft.


Tekturki kupione w Skarbnicy Pomysłów również potraktowałam woskami od APScraft. Jako ozdoby wykorzystałam tekturki z przedłużaczem, żarówką i trójkątem ostrzegawczym  zestawu elektryka.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Świetny projekt, od razu widać, dla kogo przeznaczony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napis wygląda świetnie, do tego tematyczne elementy dodają oryginalności i wyjątkowości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idąc za cisem widzę kolejne fajne napisy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczególnie przedłużacz wywołał mój uśmiech. Fajnie Ci te imiona wychodzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...