O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 7 czerwca 2020

Maximilian


Maximilian jest młodym człowiekiem, który lubi zwierzęta i przyrodę.


Bazę z Papillon-u pokryłam białym gesso od APScraft. Pokryłam ją błękitną farbką z TEGO zestawu od Skarbnicy Pomysłów. A ponieważ kolor wydał mi się za jasny, całość przetarłam miejscami granatowym atramentem (nadmiar starłam mokrą chusteczką).


Na tej ozdobie znalazły się wzory drzewa od APScraft i liści. Przez maski nałożyłam białe gesso i jeszcze raz pomalowałam farbką. Błysk uzyskałam za pomocą wosków od APScraft.



W Skarbnicy Pomysłów kupiłam tekturki z kotem na płocie i uroczym pieskiem w kwiatach. Na końcu imienia przysiadł również mały ptaszek.
Tekturki delikatnie pomalowałam metalicznymi farbkami.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Kolejny świetny napis. Widzę, że powstała cała seria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maźnięcia pędzlem dodają lekkości i ciekawie wyglądają. Płotek na M nieco przysłania, z początku trudno doczytać imię. Pomysł na imiona jest świetny. Czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za błękit, super kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te imiona - fajny pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejny zadowolony członek rodziny? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...