O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 7 czerwca 2020

Urodzinowy LIVE w Altair Art



Wczoraj, z okazji 7 urodzin mojej ulubionej marki - Altair Art, odbył się live, na którym Ania przedstawiała wszystkie kolekcje papierów. Potem zrobiła kartkę z papierów z kolekcji Midwinter.

TUTAJ możecie zobaczyć to spotkanie.


Dzisiaj postanowiłam zliftować kartkę Ani. Ponieważ nie mam papierów z kolekcji Midwinter, wykorzystałam papier Pulsar/Andromeda z kolekcji Made of Stars. Papiery AA kocha między innymi za to, że z jednego arkusza można stworzyć kartkę w różnych wzorach i kolorach.

Papier trochę poszarpałam i potargałam. Ułożyłam warstwy na taśmie dystansowej ze Skarbnicy Pomysłów. Między warstwy poutykałam różową siateczkę i białą koronkę.



Z różowego foamiranu zrobiłam kwiatuszka, przyozdabiając jego środek biało-szafirowymi pręcikami. Znalazły się one również wśród listków.






Kartka powstała na prostokątnej bazie, a elementy kleiłam Magikiem.


Z ciekawości wyjęłam też dzisiaj wszystkie moje papiery marki Altair Art. Jest ich niezły stosik.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajna kartka, super skomponowałaś te wszystkie warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko dobrałaś i połączyłaś,kartka podoba mi się i te warstwy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kartka! A tyle kolekcji do pocięcia, że nic tylko tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Dziękuję za udział w zabawię z marką Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, Altair Art ma ciekawe wzory na papierach. Bardzo lubię te kosmiczne - ciągle szkoda mi je pociąć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki wyszły Ci na tej kartce...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...