O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 8 czerwca 2020

Anna


Dzisiaj na tapecie Anna przyozdobiona w fiolety.
Bazę z Papillon-u pokryłam szarym gesso (połączenie białego i czarnego od APScraft). Potem musiałam się pobawić mieszaniem farbek akwarelowych, żeby uzyskać fiolet. W rzeczywistości jest on delikatniejszy, taki bardziej przydymiony.
Przez maskę z serduszkami i rozetką nałożyłam białe gesso. Powstały wzór i bazę pokryłam woskami od APScraft.



Tak przygotowaną bazę ozdobiłam tekturkowym smokiem i ptaszkami na gałązce kupionymi w Skarbnicy Pomysłów.
Kolor i blask zyskały dzięki woskom od APScraft.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Świetne te imiona! Czy mi się wydaje, czy kobiece dają więcej możliwości niż męskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daga, to chyba zależy od zainteresowań danej osoby.
      A to tak jak z kartkami jest. Łatwiej chyba robić te kobiece.

      Usuń
  2. Śliczny dekor:) Świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest i kobieca wersja napisu, fajnie Ci wychodzą te napisy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszedł ślicznie i jest ciekawie ozdobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania chyba szczególnie mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...