O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 12 czerwca 2020

Pamiątka I Komunii Świętej (1) (2110)



W tym roku wiele spraw postawionych jest na głowie. Sytuacja wymusza na nas szybkie dostosowywanie się.
Tak też bywa z Pierwszymi Komuniami Świętymi.
Dzisiaj przedstawiam pierwszą pamiątkę komunijną w formie explodującego pudełka.


Zewnętrzną stronę pudełka okleiłam papierem Spring Blossoms 06 marki Altair Art. W środku znalazł się papier ecru z kolekcji Ever and Always. A winorośle wycięłam z jasnej strony papieru Jungle/Meadow.



Wieczko ozdobiłam dwuwarstwową tekturką komunijną zakupioną w Skarbnicy Pomysłów oraz spersonalizowanym napisem.


Tekturkę pomalowałam woskami (złotym i białym złotem) od APScraft, a napis wycięłam banerkiem M. Całość uzupełniłam delikatnymi kwiatuszkami wyciętymi dziurkaczem.




Papiery lekko wytuszowałam.



Wewnątrz pudełka, na bocznych ściankach znalazło się błogosławieństwo, życzenia, kielich z winoroślą oraz różaniec.





W centralnym miejscu pudełka znalazła się tekturka 3D z klęczącym chłopcem. Klęcznik ustawiłam na delikatnej serwetce i oplotłam go delikatną winoroślą. Dodałam jeszcze delikatne kwiatuszki wycięte dziurkaczem i ozdobione złotymi perełkami w płynie.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajny box! Bardzo mi się podobają perełki na stronie z krzyżem, wyglądają jak różańce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne pudełeczko, wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się różaniec. Pudełeczko wymagało sporo pracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe pudełko. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo, bardzo podoba mi się 6 zdjęcie :) ładny box, fajnie ozdobione wieczko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny box, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...