O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 13 czerwca 2020

Pamiątka I Komunii Świętej (2)



i drugie pudełko komunijne. Bardzo podobne do TEGO, ale jednak różne.
To tak jak z bliźniakami, niby są do siebie bardzo podobni, ale jednak różni.


Na zewnątrz pudełko okleiłam papierem Ever Dream 01 marki Altair Art. W środku znalazł sie papier ecru z kolekcji Ever and Always, a winorośle wycięłam z papieru Jungle/Meadow. Papiery lekko wytuszowałam.



Wieczko ozdobiłam dwustronną ranką komunijną oraz spersonalizowanym napisem. Tekturkę pomalowałam woskami  (złotym i białym złotem) od APScraft, a napis wycięłam banerkiem M. Dodałam jeszcze małe kwiatuszki.







Na bocznych ściankach box'a znalazły się życzenia, błogosławieństwo, różaniec i kielich z winoroślą.





W centralnej części pudełka postawiłam na ażurowej serwetce tekturkę 3d z klęczącym chłopcem. Dodałam winorośl i małe kwiatuszki.
Kwiatki wycięłam z resztek papierów. Po sklejeniu ich środki wypełniłam złotymi perełkami w płynie.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. To też śliczne, nawet bardziej mi się podoba ta tekturka na wieczku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Również fajne pudełko, świetny zestaw powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tekturka w środku świetnie pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pudełko pamiątka. Dziękuję za udział w zabawie z marką Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Również udane pudełeczko jak drugie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten również bardzo fajny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...