O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 15 czerwca 2020

Urodziny...



Niedawno Altair Art obchodziło swoje 7. urodziny. Z tej okazji na blogu trwa Urodzinowe wyzwanie - 7 lat AltairArt. Należy zrobić kartkę urodzinową z papierów AA.



Moja kartka powstała w zasadzie z jednego papieru. Wykorzystałam onie strony układając warstwy kontrastowo. W roli głównej wyztępuje papier ATF/Passion.
Każda z warstw wykończona jest koronkowym borderem i podklejona kosteczkami 3d.



Na warstwach ułożyłam kwiaty zrobione z tego samego papieru w towarzystwie delikatnych listków.





Całość uzupełniłam odpowiednim napisem.
I tak powstała kartka z jednego papieru.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Świetna! Kwiatuszki jak zawsze przykuwają moją uwagę najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca! Dziękuję że zgłosiłaś się do urodzinowego wyzwania Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki i fajna ta kompozycja, taka pomiędzy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka. Dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ukwiecona kartka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kartka jest cudna, świetna i koronka, warstwy i kwiaty, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...