O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 14 lipca 2020

Moc życzeń z Aurorą



Trzy papiery, trzy warstwy, jedna kartka. I główną rolę na tej kartce pełni wzór na papierze.


Na kwadratowej bazie znalazły się trzy kwadraty z małego bloczka z kolekcji Aurora. Wbrałam papier z szarym tłem, w drobne kwiaty i ze zwisającym bukietem. Ich brzegi lekko podkreśliłam jasnofioletowym tuszem.
Papiery przykleiłam na kosteczkach 3d. Górny papier wzbogaciłam po bokach koronkową taśmą.
A kwiatom dodałam blasku za pomocą kryształków i kryształowych mini-kwiatuszków.




Bukiet się błyszczy i mieni. Niestety nie udało mi się tego dobrze zobrazować na zdjęciach.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Świetnie wykorzystałaś ten papier!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka piękna :) Nie wpadłabym, aby w tę stronę ten papier ustawić :) a wygląda mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak niewiele potrzeba, by powstała przyjemna kartka, a świecidełka subtelnie zdobią całość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wykorzystany papier z kwiatami, a perełki dopełniają całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa kartka. Prosta ale naprawdę sliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna karteczka. Dziękuję za wspólną zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...