O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 lipca 2020

Różowa kartka na chrzest



Do zrobienia tej kartki wykorzystałam prostokątną bazę i pudełko z okienkiem kupione w Skarbnicy Pomysłów. Połączyłam tutaj papier od Scrapberry's i Craft o'Clock.


Na kartce umieściłam digi-stempel od Katarzyny Coda Kowalskiej. Dodałam kwiatową kompozycję i tekturkę z ażurową świecą.


Pudełko delikatnie ozdobiłam ażurowymi narożnikami i zieloną gałązką.












Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Śliczna grafika w pięknej oprawie. Kartka i pudełeczko prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie oprawiona grafika:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz... Kiedyś widziałam tego typu obrazek, delikatniuśki jak tu... Doczytałam, że narysowała go mama po śmierci swojego dziecka... Odtąd mam duży dystans do takich obrazków... Za każdym razem, gdy nie widzę dokładnie opisanego autora zastanawiam się czy to nie ten obrazek... Jaka historia za nim stoi... Także bardzo się cieszę, że tu opisałaś. Śliczna kartka, właśnie dzięki tej delikatnej grafice... Fajnie te zielone listki ozywiają cała pracę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze piszę, albo staram się napisać, kto jest autorem digi-stempla. Bo przecież się napracował.
      Że swoich zbiorów wyrzuciłam te digi-stempla, które nie miałam opisu autora.

      Usuń
  4. Przepiękny komplet! Delikatny i dziecięcy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna i ta również, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...