O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 29 lipca 2020

Błękity na Chrzest Święty



Dzisiaj zmieniam nieco kształt, na kwadrat, ale pozostaję w temacie Chrztu Świętego. Przedstawiam kolejną kartkę na chrzest w pudełku.
Tym razem wykorzystałam ze Skarbnicy Pomysłów kwadratowe pudełko z okienkiem i kwadratową bazę kartkową.


Do stworzenia warstw na kosteczkach 3d użyłam papierów z bloczka papierów bazowych Gossamer Blue od LemonCraft.


Digi-stempelek oprawiłam w delikatną ramkę i ozdobiłam kwiatami ułożonymi na ażurowych liściach.


Na pudełku znalazły się takie same kwiaty w towarzystwie delikatnej gałązki.


Ten urocy digi-stempel jest autorstwa Katarzyny Coda kowalskiej.



Brzegi tekturki lekko pociągnęłam białym woskiem od APScraft.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

8 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...