O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 30 lipca 2020

Kartka w pudełku na Chrzest Święty dla dziewczynki


No i doszliśmy do czwartej kartki z serii: kartka na Chrzest Święty w pudełku. Przynajmniej na razie.


Do zrobienia tego kompletu wykorzystałam kwadratową bazę kartkową i kwadratowe pudełko z okienkiem zakupione w Skarbnicy Pomysłów.


Tym razem wybrałam fiolet i róż z odrobiną zieleni. Nikt przecież nie powiedział, że kartki na Chrzest Święty muszą być pastelowe.
Połączyłam tutaj papier z kolekcji Violet od LemonCraft i Sunrise 06 fioletowy od Altair Art. A listki i gałązki jak zwykle wycięłam z papieru Jungle/Meadow.



Na pudełku znalazł się bukiecik, który współgra z kartką. Dla przeciwwagi przykleiłam też ażurowy narożnik.



Stempelek z bobaskiem jest autorstwa Alice. oprawiłam go w delikatna ramkę. Dodałam napis i delikatny bukiet kwiatów. Wycięłam też kilka gałązek fasoli wykrojnikiem od APScraft, a kwiatki rozłożyłam na części pierwsze i zrobiłam z nich inne. A ramkę pociągnęłam białym woskiem.








Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...