O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 31 lipca 2020

Bajkowa kartka



Kolekcja On the Wings of the Rainbow marki Altair Art jest po prostu bajkowa. I takie z niej wychodzą kartki. Dawno się u mnie na kartce tyle nie działo. I w zasadzie wystarczyły same papiery.


Kartka powstała na kwadratowej bazie z papierów: On the Wings of a Rainbow 02, On the Wings of a Rainbow 04, On the Wings of a Rainbow 12 i On the Wings of a Rainbow elementy do wycinania 30x30 marki Altair Art.




Wróżce i jednorożcowi dodałam blasku za pomocą brokatu. A między warstwami umieściłam koronkę.





Kwiatki swoim zwyczajem wzbogaciłam perełkami w płynie.


No i jeszcze musiałam dodać kilka kryształowych mini-kwiatuszków.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 7/2020 - Kolory lata na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Ale kolorowo i optymistycznie 😍 dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, że bajkowa, jest fantastyczna! Świetne te papiery!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bajkowa praca!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świat wróżek przedstawiałaś wspaniale! Jest magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z Altair Art, Monika DT

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękna i faktycznie bajkowa, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...