O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 2 sierpnia 2020

Kartka na Pierwszą Komunię Świętą



Dzisiaj chcę Wam pokazać prosta kartkę na Pierwszą Komunię Świętą.
Zrobiłam ja na kwadratowej bazie i umieściłam w pudełku z pełną szybką , kupionymi w Skarbnicy Pomysłów.


Pudełka na zewnątrz nie ozdabiałam, żeby kartka prezentowała się w nim w całej okazałości. W środek wkleiłam papier Pierwsza Komunia Święta 06 marki Altair Art, dodałam gałązkę winorośli i niebieskie różyczki.


Do zrobienia kartki wykorzystałam papiery: Pierwsza Komunia Święta 03 i Pierwsza Komunia Święta 04 (z TEGO bloczka) od Altair Art i wewnętrzna stronę okładki z bloczka papierów bazowych Gossamer Blue od LemonCraft.



Na środku umieściłam proste tekturki kielicha i hostii, które zembossowałam na złoto i biało.


Całość ozdobiłam białymi i turkusowymi kwiatami w towarzystwie gałązek winorośli i małych listków. Zieleninę wycięłam z papieru Ever and always - Green Peas groszek i Jungle/Meadow od Altair Art.
Na koniec dodałam okolicznościowy napis wycięty banerkiem M od APScraft.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...