O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 10 sierpnia 2020

Zaproszenie komunijne w bieli


W tym roku sezon komunijny trwa baaaardzo długo. Stąd też u mnie w lipcu białe zaproszenia komunijne.
Jak wiadomo biel ma różne odcienie i można ją różnie komponować.
Zaproszenia powstały na kwadratowej bazie zakupionej w Skarbnicy Pomysłów.
Tło i serwetkę wycięłam z białego papieru z delikatnym srebrnym wzorem (widać go pod światło). Koło jest z białego papieru z nadrukowanymi listkami (też to widać dopiero pod światło). I na koniec hostia z białego "lakierowanego" papieru.
Niby wszystkie papiery białe, a takie różne.

9 komentarzy:

  1. Ładne zaproszenia, białe lubię chyba najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo eleganckie, a środkowa serwetka z papieru w kolorze białego złota wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne u mnie też jeszcze zaproszenia na komunię się trafiają, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eleganckie! Super te warstewki wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale wyglądają azurowe serwetki jedna na drugiej - dodają wdzięku zaproszeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zaproszenia. Lubię prace w bieli...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...