O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 11 sierpnia 2020

Złote Gody w niebieskościach



Złote Gody są wyjątkową okazja do złożenia życzeń. Z tej okazji zrobiłam pudełko w niebieskościach.

Exploding box powstał na białej bazie zakupionej w Skarbnicy Pomysłów.
Do jego ozdobienia użyłam papierów Altair Art z kolekcji Midwinter: Midwinter 03, Midwinter 05, Midwinter 06, Midwinter 09 i Midwinter 13. A listki wycięłam z papieru Jungle/Meadow.
Moim zdaniem wcale nie widać, że to jest kolekcja zimowa.



Wieczko ozdobiłam tekturową ramką od Crafty Moly pomalowaną woskiem od APScraft. Dodałam motyla i okolicznościowy napis wycięty banerem M.
Całość ozdobiłam różami z foamiranu  ułożonymi na ażurowych liściach, m. im. liściach czereśni.


Róże zrobiłam z białego foamiranu. Kolorowałam je suchymi pastelami.
Zachciało mi się poszaleć z kolorami i przedobrzyłam. Kwiatki kolorystycznie mi nie pasowały. Tym sposobem musiałam zrobić nowe, trzymając się przy kolorowaniu niebieskości. Dodatkowo posypałam je drobnym brokatem.
Te eksperymentalne róże znalazły swoje miejsce w środku.




Bok wieczka ozdobiłam ażurowymi paskami wyciętymi wykrojnikiem.


W środku postawiłam na nieco jaśniejszą kolorystykę.


Na ściance znalazł się tekturkowy napis rozpoczynający słowa przysięgi małżeńskiej w towarzystwie serduszek i motyla.
Tekturkom nadałam koloru za pomocą złotych wosków.


Na dwóch kolejnych ściankach jest dalsza część słów przysięgi.



A całość wieńczy fragment Hymnu o Miłości z 1 Listu do Koryntian.


Środek ozdobiłam tekturką 3d od Essy-floresy z sercami i napisem Żona i Mąż.
Z przodu dodałam złote obrączki od APScraft. A tył ozdobiłam foamiranowymi kwiatami.





Środki kwiatków ozdobiłam ciemnoniebieskimi ryżykami.



Mam nadzieję, że jubilatom taka forma życzeń się spodoba.


7 komentarzy:

  1. W tym kolorze wszystko pięknie wygląda. I masz rację, nie widać, że to kolekcja zimowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest bardzo fajny, podoba mi się w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczególnie spodobało mi się wieczko, bardzo ładnie ozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno miło jest po latach małżeństwa przypomnieć sobie treść przysięgi. Obrączki ślicznie prezentują się wśród kwiatów i serc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...