O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 12 sierpnia 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - sierpień (13)



W sierpniu na Rogatym blogu króluje biel.
W planach była inna kartka, ale rozleciała mi się maszynka do wycinania przy embossowaniu i musiałam zmienić plany.



Na białą bazę przykleiłam biały papier, a na to na kosteczkach 3d kolejny biały papier. Ten jednak ma bardzo delikatny srebrny motyw.
Na papier nałożyłam gel medium przez maskę i obficie posypałam brokatem.
Dodałam tekturkę z Jezusem w żłóbku od I Kropki i napis od BloomCraft.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...