O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 12 sierpnia 2020

Kartka urodzinowa dla Taty (2130)



W sobotę mój Tata obchodzi swoje kolejne urodziny. Na szybko zrobiłam taką kartkę. A przy okazji wypróbowałam swoją nową maszynkę do wycinania i wytłaczania od dpCraft (mam już na swoim sumieniu wykończenie 3 maszynek do wycinania)..


Kartkę stworzyłam na kwadratowej bazie kupionej w Skarbnicy Pomysłów.
Warstwy stworzyłam na kosteczkach 3d z papierów Cold/Fish Eye i Midwinter 05 marki Altair Art. Listki czereśni wycięłam tym i tym wykrojnikiem od APScraft z papieru Jungle/Meadow.



Serce z napisem pochodzi od Inki z Klonowej.


Boki kartki ozdobiłam ażurowymi paskami, a jedną warstwe wytłoczyłam folderem. Wzór lekko podkreśliłam niebieskim woskiem od APScraft.



Na liściach czereśni ułożyłam kompozycję z foamiranowych kwiatków. Biały foamiran zabarwiłam suchymi pastelami i stworzyłam z niego różyczki i mniejsze kwiatki z pręcikami w środku. Kwiatki są lekko obsypane brokatem.





Ewa na swoim blogu proponuje cykliczna zabawę inspiracyjną polegającą na robieniu kartek wg zaproponowanych mapek. Inspiracje Ewy możecie zobaczyć TUTAJ.
Pierwsza mapka wygląda tak:


Moja kartka jest luźną interpretacją powyższej mapki.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja! Przecudne są te kwiaty! I ten podłużny wykrojnik, aż prosi, żeby coś w niego wpleść. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te niebieskości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna interpretacja mapki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka, świetnie pasuje wzór folderu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...