O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 22 sierpnia 2020

Bajkowy zegar



Niedawno na stronie Czaple - Wioska Piasku i Kamienia wygrałam zestaw warsztatowy do stworzenia zegara. Dostałam taką przesyłkę.


Dodałam trochę swoich materiałów i stworzyłam bajkowy zegar.


Bazy z PDF pomalowałam biała farbą akrylową, a potem fioletową i różową farbką metaliczną.
Potem dolną część okleiłam papierem Pillars of Creation/Nebula, a górną On the Wings of a Rainbow 01 marki Altair Art.
Wycięłam też kilka elementów z arkusza On the Wings of a Rainbow elementy do wycinania 30x30 i okienko z papieru On the Wings of a Rainbow 04 w formacie 20x20 cm.




Bajkowe stworzenia wzbogaciłam brokatem, nadając im sporego błysku.




Dołączone do zestawu cyferki pomalowałam białą farbą, potem fioletową i różową. Wyszło mi ciekawe cieniowanie.
Tutaj musiałam skorzystać z pomocy Syna, bo znając siebie cyfry wzkazujące godziny nie byłyby rozmieszczone w odpowiednich miejscach.



Dół zegara ozdobiłam kwiatową kompozycją. Wykorzystałam kwiaty dołączone do zestawu i dodałam trochę swoich. A w kilku miejscach ozdobiłam zegar kryształowymi mini-kwiatuszkami.





Potem zegar zabezpieczyłam lakierem w spray'u i zamontowałam mechanizm ze wskazówkami. Zegar działa i wskazuje odpowiednią godzinę.


Zegar zgłaszam na Wyzwanie 8/2020 - Magiczne stworzenia na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. WOW zegar jest boski😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i życzę powodzenia 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. magia kolorów! Bajkowy wyszedł

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie tęczowo kolorowy ten zegar.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy ,bardzo mi się podoba chociaż z bajek już wyrosłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały zegar. Super ci to wyszło. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, zachwycam się tym zegarem. Dziękuję Ci za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny, bajkowy, kolorowy zegar

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczny! Idealny do dziewczęcego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny :) Pięknie skomponowany i wykonany :) Bardzo dziękuje za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny, dawno mnie nic tak nie zachwyciło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zegar, Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny jest ten zegar! Gratuluję pomysłu i dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  14. coś cudownego, bedzie wspaniała dekoracją do pokoju, dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...