O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Życzenia wieczorową porą


Ostatni bardzo mi się podobają kartki z granatowych i błękitnych papierów. I taka jest ta kartka.


Kolekcja papierów Midwinter teoretycznie jest kolekcją zimową, jednak mi pasuje do zupełnie innych kartek.
Tutaj papier Cold/Fish Eye połączyłam z papierem Midwinter 01 i z wyciętym oknem, motylkiem i zegarem z arkusza Midwinter 07.
Całość skomponowałam na kremowej bazie.




Caość uzupełniłam kwiatami z białego foamiranu, które wycięłam wykrojnikiem nasturcja mała od APScraft i przyozdobiłam w środku ciemnoniebieskimi ryżykami.
Kwiaty uzupełniłam listkami czereśni wyciętymi z papieru Jungle/Meadow.




i jeszcze okolicznościowy napis podkleiłam chorągiewką wyciętą banerkiem M od APScraft.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) Piękna kompozycja i kwiaty :)
    Midwinter może i jest zimowy... tak z nazwy, ale pasuje cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kompozycja i kolory! Te kolory pasują całorocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ta cudna jest w tych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  4. FAjna karteczka taka pełna barw. Dziękuję za wspólną zabawę z marką ALtair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka w wyrazistych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się widok za oknem. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...