O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 30 sierpnia 2020

Męskie urodziny


Kartki urodzinowe dla faceta nie są dla mnie proste do zrobienia. Zazwyczaj staram się posiłkować wtedy męskimi grafikami.
Grafika z autem jest autorstwa Anny Burczyk-Tomali.


Do zrobienia kartki wykorzystałam kremową bazę oraz papiery z małego bloczka Nightfall marki Altair Art.



Kartkę ozdobiłam papierowymi różyczkami w trzech kolorach: różowym, bordowym i zielonym. Do kompozycji dodałam listki wycięte z paska Flower Harmony i arkusza Nightfall 15.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...