O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 3 września 2020

Kartka wg mapki


Dzisiaj przedstawiam kolejną kartkę zrobioną na zabawę mapkową u Ewy.
Dzisiaj moja trzecia kartka do mapki nr 2.




Kartkę zrobiłam na kwadratowej bazie. Jako tło posłużył mi mały papier Sunrise 03 - miętowy, a ramkę podkleiłam papierem Sunrise - żółty marki Altair Art. Kwiatki powstały ze ścinków papierów z kolekcji Sunrise i z różowego papieru Ever and Always. A listki tradycyjnie wycięłam z papieru Jungle/Meadow.



Napis wycięłam banerkiem M od APScraft.


Kompozycję ze skręconych różyczek ułożyłam na gałązkach fasoli i półwianuszka.
Dodałam też kilka małych kwiatuszków wyciętych dziurkaczem i ozdobionych perełkami w płynie.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie. 
Zapraszam również na mojego fanpejdża.




9 komentarzy:

  1. Ciekawa inspiracja mapki, kartka cudnie ukwiecona, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie wykorzystałaś tekturkę, kwiaty pięknie na niej wyglądają, jakby na ogorodwej pergoli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niezwykle poważnie i elegancko. Fajna interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Te zwijane kwiatuszki to chyba moje ulubione. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka, fajne kwiatuszki zrobiłaś przyciągaja uwagę. Dziękuję za zabawę z marka Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, kojarzy mi się z taka romantyczną pergolą w ogrodzie różanym, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna! Wspaniale ukwiecona pergola.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, ciekawa interpretacja mapki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...